הצגות לכל השנה

החזיר שרצה לרקוד

חזירוני גר בחווה ורוצה ללמוד לרקוד מחול מקצועי. חבריו לחווה מגיבים בחוסר נחמדות: "חזיר לא נועד לריקודים!" חזירוני מחליט לברוח לים וכנגד כל הסיכויים להגשים את חלומו בעזרת חבריו החדשים.

הברווזון המכוער

סיפור הילדים המוכר- ברווזון מתוק בוקע מביצה, הוא נראה קצת שונה מאחיו הברווזונים ולכן הם מתרחקים ממנו ולא רוצים בחברתו. הברווזון העצוב מחליט לעזוב את משפחתו ולצאת למסע..

צ'ופי מטייל בעולם

צ'ופי הוא ילד סקרן במיוחד. סבו נותן לו במתנה ליום הולדתו מפת אוצר שגורמת לו לצאת ולטייל בעולם. בעזרת החברים החדשים שהוא פוגש הוא מגיע לאוצר ומבין את השיעור החשוב שסבו רצה ללמדו.

יש לי בן אדם מעל המיטה

פלצי המפלצת הקטנה מפחדת מבת האדם שגרה לה מעל המיטה. איך היא תתמודד? היא תקרא לאמא-פלצת או תשאר ותפגוש את הפחד? הצגה לילדים על התמודדות עם םחדים.

צביה לומדת למחזר

צבת ים מבולבלת ששכחה להרכיב משקפיים הופכת להיות חולה כי היא אכלה שקית ניילון. היא מבינה שהיא ועוד הרבה חיות על פני כדור הארץ בסכנה מפני הפסולת המצטברת ויוצאת למסע להציל את הים והעולם.

הצב והארנב

הארנב הגאוותן מזמין את הצב לתחרות ריצה. הארנב לא משקיע בתחרות שמבחינתו ידועה מראש בעוד הצב האיטי והעיקש לא מתייאש.

סיפור על צפרדע

צפרדלולי הצפרדע חושב שהוא הכי הכי.  שיש לו את הצבע הכי יפה, את הקפיצות הכי גבוהות והקול הכי נעים. שאר החיות לא אוהבות את ההתנהגות שלו ומחליטות ללמד אותו אחת ולתמיד לקח.

קוקוס הקוף

קוף שובב נוהג במעשי קונדס ממרומי העץ, שם אף חיה לא יכולה להגיע אליו. כמעט.

הענק הסגול

הענק הסגול הוא טוב לב ומצחיק- אבל מאוד מבולגן! הוא מצחצח שיניים תוך כדי סידור המיטה, מכין צהריים לפני שאכל בוקר. עכשיו כואב לו הראש כי הוא לא שתה מים..

ג'ירפה איזו מין חיה?

הג'ירפה רוצה להיות הכל- היא רוצה שיצמחו לה כנפיים, רוצה זימים כדי לנשום מתחת למים, אפילו רוצה חדש של פיל. למה? בלי סיבה. היא רוצה להיות הכל חוץ מעצמה.