תיאטרון חבובל'ה הינו תיאטרון המציע מגוון פעילויות לגיל הרך, לילדים ולנוער. "חבובל'ה" הוקם ופועל החל משנת 2016 לאחר שזוהו צורכי ההורים, גננות וגופים חינוכיים וחברתיים שונים בתכנים איכותיים לילדים שיועברו בדרך מושכת דיה. על פי הנחת היסוד של חבובל'ה כל הילדים הם אינטליגנטים, מתקדמים ומתקיימים בדור המקדים את זמנו, ויעריכו תוכן איכותי והומוריסטי, ועל כן יש להתאים את התוכן לאופיים של הילדים.

התוכנית החלה את דרכה עם הצגות של תיאטרון בובות בגני הילדים והתפתחה לחוגי תיאטרון לילדים ולנוער והצגות לקטנטנים (גילאי שנה וחצי). לאחר מכן בחוגים שולבו ילדים מהחינוך המיוחד. זמן קצר לאחר הותאמו תכני התיאטרון לבתי ספר יסודיים: א'-ב' כחלק ממענה העשרתי וריגשי.

התוכנית מעשירה את עולמם של התלמידים במגוון תחומים, בניהם הכרת התרבות הישראלית, כמו חגים ומועדים. זאת ועוד, התוכנית מקדמת פלורליזם תרבותי וכבוד לזולת. בנוסף, התוכנית נותנת מענה ערכי ואיכותי, שמחזק את תחושת השייכות, ומצמצם התנהגויות קצה ובכך מאפשרת התפתחות אישית וחברתית. נוסף לכך, התוכנית חושפת את התלמידים לפעילויות העשרה ותרבות, מרחיבה ידע על העולם ומעשירה רוחנית בתחומים שאינם חלק מתוכנית הלימודים הרשמית ובכך נוגעת בערכים כגון: חברות, עזרה לזולת, קבלת השונה, קבלה עצמית, איכות הסביבה, יצירתיות, ניהול עצמי וכו'..